Imej se rad!

Besedilo za zabavno in  tankočutno igro, ki si jo lahko ogledate v koprskem gledališču  je spisal slovenski dramatik Franjo Frančič (po istoimenski zbirki njegovih otroških poezij). Na oder postavljena mačja družina nam dovoli pokukati v čisto običajen dan povprečne družine, kjer se sin najstnik trudi napisati ljubezensko pismo, domišljava hčerka sanjari o slavi in modnih brveh, oče mačkon prebira dnevni časopis, mati muca pa pometa, briše, obeša perilo in zraven prav po mačje piha, da ji nihče ne pomaga;) Vendar je dovolj le nekaj nevihtnih kapelj, ali pa očkovo obujanje spominov na osvajanje mame muce, da se pokažejo globoke in ljubeče družinske vezi. Priporočam!
Nikar mi ne reci, da si imel hude sanje nocoj, božal sem te, pokrival in govoril, da sem samo tvoj, nikar mi ne reci, da te ljubim dovolj, meni si sonce in cvet, meni si zvezda in maj, meni si cvet in zaklad, rad bi bil lunin žarek tvoj, rad te imam otrok moj (F.Frančič)

0 komentarji:

Objavite komentar