Dom in Stil delavnica

To, da so delavnice Dom in Stil ekipe najbolj zabavne in se tam sreča najbolj fajn ljudi je splošno znano dejstvo! Zato sem bila novega vabila zelo vesela. V četrtek 30. maja se obeta kreativno druženje v naravi, ob ruševini gradu na Križu pri Komendi nam bo Mateja Reš pokazala, kako pripravljamo sveže sokove iz sadja in zelenjave ter presne tortice. Mirjam Grilc bo predstavila uporabo zelišč in pripravo namazov in sirupov. Simon Grižon pa nam bo pokazal, kako hoditi po vrvi in se naučiti loviti ravnotežje. Za posladek pa predstavitev poroke v naravi, poročni pogrinjki in dekoracija, ter fotografiranje v naravi. Prijave na delavnico pošljite na naslov info@dominstil.si. (Kotizacija: prostovoljni prispevek). V veselem avtu, ki svojo pot začne v Kopru je še nekaj prostih mest, če si katera želi z nami;)


7 komentarji:

  1. Sliši se fino in poučno. Jaz med tednom žal ne utegnem. Te pa lepo prosim, da poveš gospe Grilc, da sem čisto navdušena nad njeno knjigo Zelišča z gore. To je moja nova Biblija. :) Zdaj tudi jaz nabiram čajčke, delam zeliščni liker in ostale dobrote iz njenih receptov in postajam prava teta Pehta. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda, sem upala, da se bova še v živo spoznali;) pa naslednjič!

      Izbriši
  2. Hehe Roxana jaz sem pa že enkrat bla teta Pehta, pa sem pol postala fina. Zdaj sem spet na dobri poti da se bom ponovno prelevila v nabiralko.
    Nina fino, se pravi da se vidimo. Komaj čakam na to druženje. Držim pesti zate za soboto, mislim kar se vremena tiče. Mojga najstnika ravno na tisti dan pelje mož na Green day in sem vidla da vremenska ne obeta. Sicer pa vreme gor ali dol, važno je da si naredimo dober žur.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim, da se obeta en krasen četrtek;) Pa še tema je perfektna, bom pospravila poročno dekoracijo. Vreme nam pa letos ne prizanaša, ampak nimam kaj,...se bomo prepustili:)

      Izbriši
  3. Nina živjo, jaz bi se vam z veseljem pridružila v avtu, če ni nič hudo narobe, da se še ne poznamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja, sploh nič narobe. Sem na hitro pokukala tvoj blog, prekrasne stvari ustvarjaš! Že vidim, da bomo klepetale na polno. Ti pošljem gsm številko, da se zmenimo za detajle.

      Izbriši