Pomladni bazar Izola

S tamalo mulko sva se odpeljali na sobotni kafe k sosedom v Izolo, kjer je vzdolž Ljubljanske ulice potekal Pomladni bazar. V Izoli ob vsakem obisku znova dobim občutek, da sem prišla k nekomu v dnevno sobo:) Domačini klepetajo med seboj, posedajo na improviziranih klopcah pred hišami, pijejo kavo, ki jo v "kafetjeri" prinesejo iz kuhinje, eni trenirajo psa, spet drugi igrajo šah. Saj pravim, kot da prideš k nekomu na obisk! Utrip na bazarju je bil prijeten, iz hišice so kukale damice na medaljončkih 100% Suzi, dišalo je po Indiji in vibriralo od zvoka gonga in medve seveda nisva pozabili zaviti v najlepšo galerijo nakita Taktil. Ah, punce;)



4 komentarji:

  1. za ta dogodek pa nisem vedela:( nina ti veš o dogajanju na Obali vse! in kot praviš, je Izola tudi meni zelo prijetno mesto, tako za živet...krasno je poleti posedat na Manziolijevem trgu, kjer se zvečer otoroci igrajo, pesi preganjajo en drugega in nonoti čakulajo na cerkvenem zidu ter pred nočjo zavit do svetilniku in se ohladit v morju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti povem, da sem videla za dogodek na FB zidu 100% Suzi:) Toliko o lokalcih in informiranju;)
      Pa ne smeš pozabit na kino otok, ki je najbolj genialen filmski festival na celem svetu:) Sem rekla, da bomo šli letos z otroci kar v kamp, ki ga imajo na svetilniku! Avanture;)

      Izbriši
  2. na otoku me je zvečer zeblo...sploh če gledaš film doooolg 4 ure:) suzi pa je naredila kjut postavitev

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je IZola tako zelo prijetno in luštno mestece!!! Samo tistih milijon pekarn bi pa zaprla, no...

    OdgovoriIzbriši