Portreta gospe in gospoda Right

Poznate tisti občutek, ko te nekdo na polno preseneti, ko se ti pred očmi rola film v počasnem posnetku, medtem, ko zbiraš informacije in ko si tako vesel, da ostaneš brez besed. No, tako odlično so me punce presenetile to soboto, ko sem na tradicionalni dražbi umetniških del ODPMŽ-ja (Obalnega društva proti mučenju živali) zagledala sebe in mr. Righta. Hvala Ana, Maja in Mojca in hvala Nina Mršnik za superfantastična portreta in donacijo društvu. Najboljše ste!



6 komentarji:

  1. tvoj countdown je zmeraj bolj zanimiv!
    suprdruper darilo!

    OdgovoriIzbriši
  2. najprej čestitke! mi je nina povedala za presenečenje že v petek in se mi je zdela najboljša ideja ever!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nina, se strinjam. Po mojem ne obstaja boljše darilo, si ga prav ne morem zamislit:) Mr. Right je pa zapovedal, da gresta portreta z nama na poroko.

      Izbriši
  3. Hudo. Kakšno fino darilo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolk dobr! Fantastično darilo, prav zares. nekaj takega si tudi jaz že dolgo želim, take vrste družinski portret. Grem takoj pogledat Nino Mršnik ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo všeč. Lepo, res lepo darilo :)!

    OdgovoriIzbriši