Priprave drugič

Le še ena sobota do najine sobote;) Kljukam seznam in zaenkrat uživam v pripravah, čeprav imam občutek, da se počasi približujejo "predporočno vznemirjenje".  Včeraj sem oblekla svojo the obleko, ki jo točno taka, kot sem jo želela, elegantna in igriva hkrati. In v njen se počutim odlično! Obleka je kreacija Marka Jenka, o katerem sem vam pred časom pisala tukaj. Družbo mi je delala draga sestrična, ki me je pospremila tudi k vizažistu in posnela krasne fotografije za spominski album. p.s.: Fotografije pomirjanja obleke bom skrbno spravila v arhiv, da ne bi mr. Right pred soboto priklikal na všečno;)

 


3 komentarji:

  1. Vidim, da gre vse po planu. Držim pesti za nepozaben dan, ki to sigurno bo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uaau kako mora bit fino...metuljčki v trebuhu pa to :)!

    OdgovoriIzbriši