Srebrna žlica

Ko sem danes prihajala v prvo nadstropje koprske tržnice sem že na daleč zavohala pečenko. Vonj pečenke, ki te objame in segreje, prav takšen, kot na noninih nedeljskih kosilih. Rokave sta namreč že zgodaj zjutraj zavihata Enis in Vasilij, energična, nasmejana, pozitivna, kreativna dvojica, ki je pred nekaj tedni odprla vrata Srebrne žlice in ponudila malice in kosila, kakršne smo jih že dolgo čakali. Brez gostil, brez umetnih arom in praškov, brez kocke in vegete! Za pokušino nekaj fotografijah  svežih dnevnih solat; Grška, Tajska (kumarice, čebula, čili, sezam, arašidi, limonina trava in popečen ramstek), Cesarjeva in moja izbranka dneva Koromačeva s tuno in olivami. Obisk obvezen ali, kot bi rekel naš Joško, "edina, ki prideta blizu moji mami"! p.s.: Mladeniča prideta na dom, v službo ali na zabavo,  ponujata namreč tudi catering. Na tržnici pa razvajata od ponedeljka do sobote.



2 komentarji:

  1. Preverjeno in svetujem obisk! Danes sem okušala odlično gorsko mineštro iz stročnic - seveda brez glutena!

    OdgovoriIzbriši