Čas kostanjev

Kostanje je jesenska dobrota, ki jo imamo pri naši hiši zelo radi. Tisti, ki me spremljate na instagramu ste lahko videli lepo napolnjeno košaro, ki sem jo prinesla iz gozda;) Otrokoma sem jih med tednom pripravila v pečici, cca. 40 min sem jih pekla na 200 stopinjah. Rezultat je bil enakomerno pečen kostanj, ki se je zelo lepo lupil. Včeraj pa smo bili povabljeni k prijateljem, kjer se kostanj peče na oglju in tako je dobil prostor nad razbeljenim ogljem. Seveda je bil okus vrhunski! Ogenj doda kostanju piko na i! Kaj pa vi, ga nabirate? Kako ga pripravite? p.s.: kostanj na zadnji fotografiji je tisti iz pečice.



2 komentarji:

  1. Kostanj, jaz ga imam zelo rada. Pečenega, kuhanega, v sladicah... Najboljše od vsega pa je nabiranje. Gozd in malo bolj hladno vreme, ko se vrneš domov z rdečimi lički in nosom. Tole poletje zdaj je bolj za nabiranje borovnic. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hhmmm, najljubši kostanj?
    pečen, kuhan, kostanjev pire, kostanjeva krema z nutelo, rolada iz kostanjeve moke, kostanj v žepi - za srečo <3

    fine fotke...grem dat kuhat kostanj.

    OdgovoriIzbriši