Čemaž (pesto+namaz)

Čemaž je ena od zeli, ki je ne nabiram sama. Morda je krivo vsakoletno štetje zastrupljenih pobiralcev;) Vsako leto pa tako ali drugače pride do nas. In tako sem današnji dar pripravili v pestu in namazu. Za pesto sem zmlela čemaž, orehe, parmezan. Prelila z olivnim oljem in solila. Pri namazu sem uporabila kislo smetano, ki sem ji primešala čemaž in zmlete orehe, ter ščepec soli. Zdravilno;) Pa vi, ga imate radi, ga nabirate?

 


4 komentarji:

  1. Jaz ga podobno kot ti ne nabiram sama - me je strah, da bi nas zastrupila. Ga pa dobim od tašče in ga imamo radi tudi v pestu, na solati, kjerkoli v vlogi česna in zelenega poživila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz ga imam rada, tudi nabiram ga sama. Letos ga žal še nisem uspela, ampak imam še en kozarček pesta od lani :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čemaž ko ga enkrat spoznaš, ne moreš več nikoli zamenjati z čem drugim. Ko vstopiš v šumo zavohaš kak diši po celi šumi :) Sploh pa če imaš rastišče ki ga vsako leto znova obiskuješ, sploh ni razloga za strah...

    OdgovoriIzbriši