Craft it forward odposlan

Se še spomnite objave dišečega pilinga, ki mi ga je poslala Petra iz Roxanna bloga? Piling je bil darilo v "Craft it forward" igri in na objavo, kjer sem darilo obljubila jaz se je oglasilo pet blogerk. Špela, Iza, Tashky, Tina in Tanja. Pripravila sem drobna darila in jih odposlala, nekaterim, ki so me z mikavno čokoladno torto premamili, pa kar na dom dostavila;) Drage moje, upam, da vam bo pozornost dobro služila in vam bo všeč;)

Posebna zahvala hišni princeski, ki mi je velikodušno posodila material za ustvarjanje;)


8 komentarji:

  1. Super je tale igrica. Jaz sem se jo tudi šla :). Ni lepšega kot po pošti dobiti kak tak skrivnosten paketek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. se popolnoma strinjam, mi je kar malo žal, da je konec;)

      Izbriši
  2. Juhuhu. meni si polepšala dan, kaj bo šele ko dobim, odprem...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz moram to igrco še "ujet" :). Izgleda res fin "paketek" :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjamem, da se velja pridružit naslednjemu krogu;) Sem prepričana, da so punce spretnih prstov.

      Izbriši