Craft it forward

Jaz sem pa darilo dobila;) Paket za razvajanje s čudovitim pismom mi je poslala gospodična Petra, ki jo poznamo kot Roxanno. Poleg čokoladnih in papirnatih srčkov me je presenetila s tem aromatičnim domačim pilingom za telo. Že sam vonj je omamen, ko pa zraven prebereš zgodbo o teti Metki, ki v Tuniziji svoje olje stiska ti še močneje zadiši po poletju in soncu. Hvala Petra:)
Zdaj pa k igri; torej Craft if forward gre takole: prvih pet blogerjev, ki se vpišete pod objavo bom nagradila z ročno izdelanim darilcem. Tisti, ki darilo dobite pa imate nalogo, da obdarite naslednjih pet. Tri, štiri, zdaj!



9 komentarji:

  1. Nina, kako fletno si tole napisala. :) Zabavno igro vam zelim, pa lepo nadaljevanje vikenda vsem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo punce, pa vas je pet:) Zdaj morem samo kaj simpatičnega pogruntat, da vas presenetim;)

    OdgovoriIzbriši
  3. A deej, spet sem zamudila.... A se bomo še šli? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gourmet forever, Iza, Tashky, Tina F. in Tanja prosim, da mi na zgornji kontakt pošljete vaše naslove. Darilca bodo počasi pripravljena za na pot;)

    OdgovoriIzbriši