Zlato jabolko pod palmami

Že veste, da se na koprski tržnici pod palmami zlato jabolko najde? Če je odgovor ne, potem je skrajni čas, da se naslednjo soboto odpravite na najboljše slaščice v mestu! Alenka in Davorka alias Matilda in Dada vam omamita čute, se vam obenem ljubko nasmehneta, po želji izbrano dobroto zapakirata v škatlico ali jo kar na krožniček servirata. Pridemo še!



14 komentarji:

  1. oh jeeeeahh. Nina je fejst punca..pa ne samo, ker je danes naše pite in kolače pofotkala ;) ker je čisto enostavno fejst in zabavna in je na stojnci še bolj veselo kot ponavadi (in ni nam dolgčas) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matilda za lepe besede:) Sem se mogla pa čisto resno borit za košček korenčkove, mulc je celo zmazal in bil totalno navdušen. Naslednjič vzamem dve!

      Izbriši
    2. tvoj tamali se je že na stojnici totalno navdušil :D in zadovoljna sem, ko imajo že malčki izbran okus ;)

      Izbriši
  2. aaa, kako dobro vse zgleda! korenček pa maline, nina, jaz bi enako izbrala. evo, spomladi se opogumim in prišofiram dol :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kati, itak se moraš opogumit, ker imajo maline na mascarponeju z belo čokolado na naši lepi tržnici čisto nov okus

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, kako lepo! Jaz bi kar vse probala :). Matilda, tole je vsako soboto na voljo?

    OdgovoriIzbriši
  5. vsako. malce smo špricale ob najhujšem mrazu. zdaj pa nas nič več ne prežene. najdeš nas pa seveda na fejsbuku (kjer objavimo, če nas slučajno ni)
    http://www.facebook.com/pages/Zlato-jabolko/

    vabljena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaa jaz tudi, bi vse tole namreč :). pa una čokoladna z viticami iz sladkorja v prahu....lepo. Na take detajle pa jaz čist padem. Komaj čakam tudi kako skupno kavico. Z Vesno imava v planu izlet....samo čakava pomlad ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še malo, še malo pa pride signorina Primavera :)

      Izbriši
  7. no, no še jazzzzz bi korenčkovo pa še kakšno zraven :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drage moje, predlagam, da obisk časovno uskladite;) Pa naredimo kar srečanje iz tega:) Dopoldan kofetkanje in degustacija tort, kasneje pa kakšno delavnico naštimamo. Kaj pravite?

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo sem za Nina! Enkrat po prvomajskih bi midve z Vesno pičili na morje. Bova prej obvestili, da se uskladimo. Če ne bodo gospa preveč zaposleni z pripravami na dan mladosti ;).

    OdgovoriIzbriši
  10. mene pa zanima, kje se dobit tak model za pekač, da lahko pito celo ven vzameš, ker nikjer nisem še zasledila, zgledajo namreč res mikavne! posebaj malinova :)

    OdgovoriIzbriši
  11. bolje kasno kot nikoli...tak model smo pa na netu kupile pri angležih (žal trgovine ni več), tako, da malce pobrskaj loos bottom cake pan se jim reče

    OdgovoriIzbriši