Oja,...spet šparglji

Ogromne količine dežja so očitno dobro dele špargljem, letos se namreč nad njihovo količino res ne bi spodobilo godrnjati. Upam, da vi ne godrnjate nad količino objav na blogu namenjenim špargljem, se skušam cenzurirat, a kaj, ko so tej šopki prelepi, da bi ostali v arhivu:) Mr. Right je pojamral, da sem ga čisto na "pomladi detox" spravila, ampak z dodatkom pancete sva oba zadovoljno pokimala nad dobroto dneva.

 


6 komentarji:

  1. Ojeeej, so se mi kar sline pocedile :)))) Fouš :) Moram it malo na tržnico pogledat kako je s ponudbo.
    Na našem vrtu pa še nič, zgleda gojeni malo zamujajo :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdo pa je tako priden da nabere take ogromne količine?? :-)

    Jst obožujem nabiranje in se mi te dneve kar sanjajo pred očmi...

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, koliko špargljev. Takole si jih pa tudi jaz želim enkrat nabrati in seveda naužiti. Njamsi špageti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Waa, lepo! Jaz jih letos sploh še nisem probala. Kak šopek bo treba dobiti :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Punce, tole danes je bil družinski "ulov":) Z očetom in bratom smo jo mahnili na obhod, pa še psa sem za vsak slučaj s seboj vzela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo zavidljiv šopek. Samo enkrat sem nabirala divje in ne morem pozabit tistega okusa. Jaz jih sicer kupujem,letos še posebno se jih nikakor ne naveličam. Jutri bom naredila pito, po tvojem receptu ;).

    OdgovoriIzbriši