Svedrčki s špargljevo kremo

Pa jih imamo, prve letošnje šparglje in čeprav pitani so čisto pomladno razvajanje. Na olivnem olju sem popražila čebulo, dodala narezane šparglje, zalila z juho, začinila in počakala, da so se omehčali (cca. 15min). S paličnim mešalnikom sem naredila kremo in nekaj glavic prihranila za dekoracijo. Z omako sem prelila svedrčke. Priporočam! p.s.: Fotografija krožnika žal ne odraža vrhunskega okusa jedi;)



4 komentarji:

  1. A jih gojite doma?

    P.s.: obišči moj blog, morda te razveseli zadnja objava! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakšno lepo presenečenje na tvojem blogu, hvala:) Šparglji so pa kupljeni, upam, da kmalu pridejo na vrsto tudi divji;) Si jih ti že kaj nabirala letos?

      Izbriši
  2. Divji šparglji se baje že lepo razraščajo po Krasu. Jaz grem za vikend na lov. Upam, da ne bo dežja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nina nekaj malega sem, lih za pokušino. Zdej bojo začeli na veliko...se že veselim! :)

    OdgovoriIzbriši