Mini doma

Kolektiv Trapez je včeraj v prostorih MINI DOMA priredil lepotno tekmovanje tort in gostil visoko čislanega slovenskega fotografa hrane Janeza Pukšiča in prav slednji je bil razlog, da sva se s Pojeduhom odpeljala v prestolnico. Navdihujoče je dobiti percepcijo veličine takega mojstra! Tisti, ki ste se že udeležili katerega izmed dogodkov na Slovenski cesti se boste strinjali, da je lokacija in energija prostora fenomenalna, da o super cool gostih sploh ne zgubljam besed;) Zelo vesela sem, da me je za rokav pocukala moja priljubljena pepermintka Katja in sva lahko še v živo izmenjali nekaj besed. Katja, lepo te je bilo spoznati:) Seveda sem spet na veliko klepetala in nič fotografirala, tako, da razen fotografije zmagovalne torte z pomenljivim imenom nimam ničesar, še sreča, da je Pojeduh naredil nekaj spominskih in mi jih prijazno odstopil. Hvala Nina in ostalim Trapezovcem za odličen večer, Poloni za Ivana, pa gospodiču medvedu za prisotnost. Vesela, da smo se videli!



2 komentarji:

  1. Hej! Sem vesela, da sem te pocukala za rokav, ponavadi bolj opazujem in ugibam - a je to ta ali ni :))) Pa ne bom te spet hvalila, super si in super je tvoj blog! Se srečamo še kdaj, upam!


    OdgovoriIzbriši