Regrat in vetrovna nedelja

Zmaja sem v nekem čudnem zanosu že pred mnogimi leti prinesla mr. Rightu. Najprej je lep čas domoval v garderobni sobi, kasneje sva ga večkrat poskusila dvignit v nebo, ampak vsakič je kmalu pristal na trdnih tleh. Ampak, današnji močan južni veter je bil kot narejen zanj! Zmaj se je podil v nebo, švigal in se vrtinčil z vratolomno hitrostjo, da je kar pokal zrak okrog njega. Mularija je zraven glasno vriskala in poskakovala od navdušenja. In jaz sem se, prvič letos ulegla na suho travo in zrla v nebo. Po poti nazaj pa še večerjo nabrala:) Nedelja.



2 komentarji:

  1. Vav, regrat. Prosim ne objavljaj vec taksnih fotk. Mi se se kepamo. Smrl, smrk. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hecaš? Ga še ni pobralo? Pa da ne bi mislila, je res brilo danes, četudi ni bila burja. Mi je kar malo hudo, ker mandlji cvetijo, pa seveda nobene čebelice nikjer. Se obeta slaba letina:(

      Izbriši