Nelly Furtado

Teden mi je spolzel med prsti in kar nekako mi ne gre v račun, da je petek. Pa še včerajšnjo noč sem si skrajšala z večernim obiskom Ljubljane;) V Tivoliju je namreč nastopila Nelly Furtado, ki je na odru male dvorane delovala izredno simpatično in navihano in nas je v uri in pol trajajočem koncertu popeljala skozi svoje velike hite. Od Spirit Indistructible, Say it right, Powerless, Turn off the light do All good things in Mysterious, pa seveda Bird. Fotkič je tokrat ostal doma in mi smo se pošteno namigali. Nelly obvlada!



5 komentarji:

  1. Like!! Nelly mi je bla vedno pri srcu

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, a si bila? Sem še razmišljala, da bi šla, pa je nekako vse šlo mimo mene...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila, za after pa še na festival tresk v Kino Šiška plesat na Moveknowledgemente. Pogum velja, sem si ponavljala naslednje jutro ob 7.20:)

      Izbriši