Pita s šparglji

Ob iskanju receptov za "zeleni hit pomladi", ki se neumorno vrača na naš jedilnik me je Matilda "špiknila" s pito, ki mi nikakor ni šla iz glave. Nonino pečico sem zato danes napolnila s to krasotico. Listnato testo enakomerno zvaljajte, ga položite v pekač in prebodite z vilicami. Na poru popražite šparglje. Medtem razžvrkljajte 3 jajca, 2dcl sladke smetane, nekaj žlic skute, sir, svež drobnjak. Primešajte šparglje, solite in ulijte v pekač. Po pol ure pečice zavihajte rokave in mmmmm. p.s.: in ne, nisem se jih še naveličala:)



6 komentarji:

  1. po deveti zvečer zmeraj paše nakaj tako dišečega.
    (tadruga fotka pa me čisto v ekstazo pošlje)

    OdgovoriIzbriši
  2. To se spravljam že cel teden delat! ;-) Mogoče se bom zdej zmigala, ker se mi cedijo sline

    OdgovoriIzbriši
  3. O njami. To pa moram probat. Izgleda zelo preprosto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anja, izredno preprosta priprava in izreden okus. Pri nas je zmanjkala v trenutku:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kako lepo :)! Jaz sem jih šele par dni nazaj prvič jedla...:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana, na našem koncu je bila letos res divja sezona. Smo si jih privoščili:) Pa ni še konec, ravno ta vikend delala kremno juhco s šparglji in gamberi-kozicami, perfektna!

      Izbriši