Mizica naredisam

O ovalni mizici s prav takimi nogicami sem razmišljala že lep čas. Zato sem bila resnično vesela, da je mr. Right "poprijel" za projekt coffee table;) Meni je rezultat zelo všeč, kakšna se mizica zdi vam? Ohranili smo lesene noge stare mizice (na zadnji fotografiji), izrezali novo zgornjo ploščo in vse skupaj pobarvali. Uspešna reciklaža odpisanega kosa pohištva;) 



8 komentarji:

  1. Lepa, s šiki nogicami!;) bela barva je pa itak zmagovalna izbira...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, zdaj moram sam še kavču ene bolj šik nogice privoščit;)

      Izbriši
  2. Sem jo že zadnjič na fejst buki opazovala. Luštna je ful. Najprej sem mislila da je Ikeina iz serije Stockholm, ki si jo predelala.
    Tudi jaz jo potrebujem. Zaenkrat imamo improvizirano in še iščem tisto pravo. Mogoče pokličem ali obiščem tista dva fanta, ki si ju tukaj predstavila - Delavnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. mehke nogice so zagotovilo, da bo kos pohištva prijeten, ko pa se ga lotiš še barvno in detajlno, si pa zmagala. nina! to je The Mizica. complimenti.

    (sem morala popravit tisti kompozicijsko slovnični zmazek od mojega prejšnjega komentarja:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna. Zelo lepo sta preoblikovala mizico. Mi delaš slabo vest, ker sem pred časom sfehtala eno luštno staro omarico in že pol leta čaka, da se je lotim.

    OdgovoriIzbriši